poniedziałek, 23 lipca 2012

W niebieskiej chacie bury kot



Wbrew wszystkim przeciwnościom losu udało mi się w końcu  dotrzeć do mojej Aguchy.
Dzień pełen wrażeń , wspomnień, nie kończące się opowieści ( chociaż i tak codziennie rozmawiamy on line;-)), herbata wypita przy jednym stole...

Ten magiczny jej domek  możecie odwiedzić tutaj
Można się zachwycać bez końca.

I z niego kilka kadrów:
                                         


Wielka pasja gospodyni

Wspólne zabawy i spacer



i nawet konsultacje szydełkowe



Zdecydowanie za szybko zleciał nam czas w niebieskiej chacie, mam nadzieję, ze spotkamy się wcześniej , niż za trzy lata ;-). Agunia dziękuję za tak mile spędzony czas.

Stara przyjaźń nie rdzewieje.


Pozdrowienia dla Moniki, wielkie dzięki za podwiezienie do celu

8 komentarzy:

  1. Cała przyjemność po mojej stronie, pozdrawiam Monika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i "PIKA" z hellokitą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzą mi się konsultacje szydełkowe ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piekne koty , a szczegolnie ten jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak jak za dawnych lat "ta ruda i ta czarna"... aż się zryczałam ze wzruszenia!!!! dziękuję Anuszko za Waszą wizytę... jest mi Was nadal tak mało ;(... to był cudny dzień i zdecydowanie za krótki... a Moni oczywiście też pięknie dziękuję, Niebo było Nam bardzo przychylne ;)... Kocham i tęsknię strasznie!!! p.s. jej jakie cudne zdjęcia... uwielbiam to przy oknie z trzema kotkami ;)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello there! Do you know if they make any plugins to protect
    against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.

    Any recommendations?

    Stop by my web-site; helpful resources

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...