piątek, 27 maja 2016

Zmiany w pracowni - część 2




Kontynuując wątek zmian w pracowni: szara komoda nie spodobała mi się pod oknem w pracowni.
 A jak coś nie do końca jest po mojej myśli, to trzeba to zmienić ;)

Wobec tego nastąpiła zmiana  miejsc komody , która stała koło  łózka i tej szarej z pracowni.

Do tej pory blado turkusowa komoda nabrała rumieńców, ja przy okazji też ;)
Wszystko za sprawą jednego wieczoru spędzonego na wycinaniu trójkątów z kolorowych folii samoprzylepnych.
 Efekt końcowy - kolorowy.






  

5 komentarzy:

  1. To już druga wspaniała inspiracji dziś wyszukana. Pierwsza tu http://aletuladnie.blogspot.com/2015/05/komoda-w-nowym-outficie.html Trójkąty, tylko w drugą stronę odwrócone.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja byłam pewna że trójkąty są namalowane.Efekt powalający.Proszę o więcej takich cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ożywienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komoda z trójkącikami wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...